Kancelaria prawna Fluder i Wspólnicy Poznań

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI
I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES

I.
POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej, działającego pod adresem: www.sklep.fluder.com.pl (zwanego dalej: „Serwisem”), jak i danych osobowych pozyskanych lub udostępnionych Administratorowi w jakikolwiek inny sposób. Serwis umożliwia osobom odwiedzającym (zwanym dalej: „Użytkownikami”) skontaktowanie się z Kancelarią za pośrednictwem formularza kontaktowego i zakup produktów elektronicznych (zwanego dalej: „Formularzem”).
  2. Właścicielem Serwisu jest Kancelaria Radców Prawnych Fluder i Wspólnicy s.c. w Poznaniu, ul. Elizy Orzeszkowej 4/1, NIP 7842488023, adres e-mail: patrycja.fluder@fluder.com.pl (zwana dalej: „Kancelarią”).
  3. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację naszej Polityki Prywatności, która definiuje zasady zbierania i wykorzystania danych osobowych podczas wizyty na naszej witrynie internetowej.

II.
ZASADY OGÓLNE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Kto jest Administratorem danych osobowych?

  1. Administratorem Twoich danych osobowych przekazywanych przez Ciebie za pośrednictwem Formularza oraz przekazywanych Kancelarii w jakikolwiek inny sposób, np. za pośrednictwem maila, jest Kancelaria.
  2. Kontakt z Administratorem jest możliwy na adres e-mail: patrycja.fluder@fluder.com.pl oraz pod numerem telefonu 608062004.

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

  1. Dane osobowe pozyskiwane od Ciebie przez Kancelarię przetwarzane są w następujących celach, zależnie od sytuacji, w której dane zostały podane:

Działalność

Rodzaje i kategorie danych osobowych

Cele

Podstawa prawna

Sprzedaż

Imię i nazwisko, nazwa firmy numer PESEL, numer NIP, dane kontaktowe (telefon, adres e-mail, adres korespondencyjny), numer rachunku bankowego i inne dane w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji umowy.

Zawarcie i wykonanie umowy zawartej z Kancelarią (niezależnie od formy jej zawarcia: pisemnie lub poprzez zakup Produktów drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej).

art. 6 ust. 1 lit. a RODO

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Kontakt inicjowany przez Ciebie

Imię i nazwisko, adres e-mail, numery telefonów, inne dane kontaktowe

Odpowiadanie na prośby o udzielenie informacji w zakresie usługi świadczonych przez Kancelarię, składane za pośrednictwem Formularza, mailowo, osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem mediów społecznościowych.

art. 6 ust. 1 lit. a RODO

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Rozwój biznesu

Dane osobowe gromadzone w mediach społecznościowych oraz za pośrednictwem Serwisu.

Dane osobowe, które zostaną nam przekazane, oraz dane osobowe zgromadzone w mediach społecznościowych zostaną wykorzystane w celu poszerzenia naszej wiedzy o konsumentach oraz zapewnienia odpowiedniej komunikacji i ofert na wszystkich etapach kontaktu klienta z nami. Dane osobowe będą również wykorzystywane do rozwoju produktów i usług. 

Informacje te mogą zostać ujawnione odpowiednim niezależnym podmiotom świadczącym na rzecz Kancelarii usługi w zakresie służącym do realizacji tego celu.

art. 6 ust. 1 lit. a RODO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Roszczenia dotyczące usług

Imię i nazwisko, dane kontaktowe (telefon, adres e-mail, adres korespondencyjny), itp.

Udzielanie odpowiedzi na reklamacje.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Przekazywanie referencji

Przesłane przez Ciebie referencje.

Wykorzystamy referencje w celu promocji usług Kancelarii oraz w celu prowadzenia akcji marketingowych.

Informacje te mogą zostać ujawnione odpowiednim niezależnym podmiotom świadczącym na rzecz Kancelarii usługi w zakresie służącym do realizacji tego celu.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Wykonywanie obowiązków prawnych

Imię i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, numer NIP, dane kontaktowe (telefon, adres e-mail, adres korespondencyjny), numer rachunku bankowego, i inne dane zakresie niezbędnym do wykonania ciążących na Kancelarii obowiązków

Wykonanie ciążących na nas obowiązków prawnych, np. wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych.

Informacje te mogą zostać ujawnione odpowiednim niezależnym podmiotom świadczącym na rzecz Kancelarii usługi w zakresie służącym do realizacji tego celu.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO

podstawą prawną jest ten obowiązek prawny

Dochodzenie roszczeń

Imię i nazwisko, nazwa firmy, numer PESEL, numer NIP, dane kontaktowe (telefon, adres e-mail, adres korespondencyjny), numer rachunku bankowego, i inne dane zakresie niezbędnym do dochodzenia roszczeń lub obrony przed Twoimi roszczeniami

Ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń.

Informacje te mogą zostać ujawnione odpowiednim niezależnym podmiotom świadczącym na rzecz Kancelarii usługi w zakresie służącym do realizacji tego celu.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

  1. Twoje dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: „RODO”).
  2. Kancelaria stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
  3. Podając swoje dane osobowe oraz wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie w sposób dobrowolny. Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym, lecz jest warunkiem koniecznym do skutecznego przesłania Formularza lub wykonania usług przez Kancelarię.
  1. Kancelaria nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania w oparciu o przekazane dane osobowe.

Jak gromadzimy Twoje dane?

  1. Twoje dane osobowe uzyskujemy w większości przypadków w wyniku przekazania nam ich bezpośrednio przez Ciebie, np. poprzez Formularz albo kontakt mailowy czy osobisty lub poprzez aktywność na naszych mediach społecznościowych.
  2. W niektórych przypadkach możemy zbierać Twoje dane osobowe od naszych partnerów biznesowych, w ramach relacji biznesowych, zwłaszcza w celu realizacji usług Kancelarii na ich rzecz.

Jakie prawa Ci przysługują?

  1. RODO przyznaje następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  2. Prawo do bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych a także otrzymania ich kopii (art. 12 RODO);
  3. Prawo do dostępu do swoich danych osobowych (15 RODO);
  4. Prawo do poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych (16 RODO);
  5. Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) (art. 17 RODO);
  6. Prawo do ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w (art. 18 RODO);
  7. Prawo do wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych, (art. 21 RODO);
  8. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) (art. 77 RODO).
  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych przez Ciebie może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  2. W przypadku osoby, która nie ukończyła 16 roku życia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych musi zostać złożona przez osobę sprawującą nad nią władzę rodzicielską lub opiekę.
  3. Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli sądzisz, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza RODO.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane osobowe?

  1. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe przetwarzane były w sposób adekwatny i tak długo jak jest to niezbędne do celów, w jakich zostały one zebrane. Okres przetwarzania danych przez nas zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania, tj.:
    1. w przypadku skorzystania przez Ciebie z Formularza w Serwisie – do momentu udzielenia odpowiedzi na zgłoszone zapytanie oraz załatwienia sprawy będącej przedmiotem zgłoszonego zapytania w Formularzu,
    2. w przypadku zawarcia przez Ciebie umowy z Kancelarią zakupu Produktów elektronicznych ze strony www.sklep.fluder.com.pl – przez czas niezbędny do jej wykonania tych umów, a następnie w innych, zgodnych z prawem, celach, np. w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do czasu ich przedawnienia,
    3. w przypadku wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Kancelarii, wynikającego z przepisów powszechnie obowiązującego prawa – do momentu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa,
    4. w przypadku wyrażonej zgody – dopóki nie zostanie zgoda cofnięta przez Ciebie,
    5. w przypadku realizowania prawnie uzasadnionych interesów Kancelarii – do momentu wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych.

Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?

  1. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, z których usług Administrator korzysta w związku z prowadzeniem Serwisu na przykład:
    1. Hostingu strony www;
    2. obsługi prawnej;
    3. obsługi księgowej;
    4. obsługi biurowej;
    5. usług kurierskich;
    6. obsługi systemu płatności i transakcji elektronicznych.
  1. Dane osobowe mogą być przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym w tzw. państwie trzecim, w szczególności na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki w związku z korzystaniem przez Administratora z rozwiązań informatycznych, których serwery są zlokalizowane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Podstawą przetwarzania danych na terenie państw trzecich będzie decyzja Komisji Europejskiej 2021/914 w sprawie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania danych osobowych do państw trzecich. Administrator danych i dostawca usługi zapewniać będą najwyższe gwarancje ochrony powierzonych danych. Przetwarzanie danych nie będzie naruszać prywatności osób fizycznych.
  2. Podmioty przetwarzające dane w Europejskim Obszarze Gospodarczym:
  1. Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525, Ireland (poprzednio Facebooka Ireland Limited) w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych;
  2. Facebook Ireland Ltd. – w zakresie korzystania z narzędzi reklamowych Meta Platforms (Facebook) i powierzania danych w ramach grupy niestandardowych odbiorców;
  3. Innym zleceniobiorcom lub podwykonawcom zaangażowanym do obsługi technicznej, administracyjnej, lub do świadczenia pomocy prawnej na rzecz Administratora i jego klientów, np. pomocy księgowej, informatycznej, graficznej, copywritterskiej, firmom windykacyjnym, prawnikom, itd.
  4. Urzędom np. urzędowi skarbowemu – w celu realizacji obowiązków prawno-podatkowych związanych z rozliczeniami i księgowością.
  1. Podmioty przetwarzające dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym:
  1. Google Analytics by Google LLC – w zakresie wykorzystania narzędzi zabezpieczających Serwis oraz narzędzi do analizy statystyk (Google Analystics).

III.

PLIKI COOKIES

  1. W Serwisie wykorzystuje się mechanizm plików cookies / ciasteczek (zwanych dalej: „Cookies”).
  2. Podczas pierwszej wizyty na Stronie wyświetlana jest informacja na temat stosowania plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie
  3. Cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w elektronicznym urządzeniu końcowym (zwanym dalej: „Urządzeniem”) Użytkownika Serwisu.
  4. Pliki Cookies zawierają, w szczególności, adres IP przypisany do Twojego komputera lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwę domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  5. Stosowane przez Kancelarię pliki Cookies są bezpieczne dla Twojego Urządzenia. Pliki te pozwalają dostosować Serwis indywidualnie do Twoich wymagań. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Twoich Urządzeń wirusów lub innego niewłaściwego oprogramowania.
  6. Kancelaria wykorzystuje następujące typy plików Cookies:
  1. Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Twojego Urządzenia przez system teleinformatyczny Serwisu;
  2. Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Twojego Urządzenia przez systemy teleinformatyczne serwisów internetowych partnerów, usługodawców lub usługobiorców Kancelarii (zwanych dalej: „Serwisami zewnętrznymi”);
  3. Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Twojego Urządzenia przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Twojego Urządzenia;
  4. Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Twojego Urządzenia przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia, chyba że konfiguracja Twojego Urządzenia jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookies po zakończeniu sesji Urządzenia.
  1. Kancelaria współpracuje z następującymi Serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki Cookies na Twoich Urządzeniach:
  1. Google Analytics,
  2. LinkedIn,
  3.  
  4.  
  1. Administratorzy serwisów społecznościowych rejestrują Twoje zachowania za pomocą plików cookie i innych podobnych technologii przy każdej interakcji z naszymi fanpage’ami i innymi witrynami serwisów Facebook i Instagram.
  1. Administratorzy serwisów społecznościowych mają dostęp do ogólnych statystyk dotyczących zainteresowań i danych demograficznych (takich jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania) użytkowników odwiedzających fanpage’e. W ramach korzystania z serwisów społecznościowych zakres i cele przetwarzania danych w serwisach społecznościowych określane są przez administratorów tych serwisów.
  2. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo plików Cookies pochodzących z serwisów zewnętrznych.
  3. Kancelaria ma prawo wykorzystania plików Cookies w następujących celach:
  1. Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu – Kancelaria może przechowywać w plikach Cookies informacje o preferencjach i ustawieniach dotyczących Serwisu, aby usprawnić, polepszyć i przyśpieszyć świadczenie usług w ramach Serwisu;
  2. Dane statystyczne – Kancelaria oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do zbierania i przetwarzania danych statystycznych dotyczących Serwisu, takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki Urządzeń czy statystyki zachowań. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania Serwisu.
  1. Masz możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu do plików Cookies na swoim Urządzeniu. Zmiany ustawień, o których mowa powyżej, możesz dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
  2. Ograniczenie stosowania plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
  3. Możesz w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z funkcji dostępnych w przeglądarce internetowej, której używa.

IV.
ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI

  1. Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w każdym czasie.
  2. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania ich w Serwisie.
  3. Wersja obowiązująca od 1.06.2025 r.
Scroll to Top